Nejčastější dotazy

Vítáme Vás na naší stránce s nejčastějšími dotazy. Pokud zde nenajdete odpověď na svoji otázku, neváhejte nás kontaktovat.

1. Jak mohu objednat zboží?

Vyberte požadované produkty, přidejte je do košíku a následně přejděte k pokladně. Zadáním kontaktních údajů a zvolením platební a dopravní metody objednávku snadno dokončíte. 

2. Jakou dopravu nabízíte?

Naši zásilku doručujeme prostřednictvím České pošty, dopravních společností DPD, GLS, PPL a Zásilkovny. Přesné možnosti a ceny najdete v kroku objednávky.

3. Máte prodejnu, kde lze vyzvednout osobně?

Prodejnu teprve zařizujeme, její adresa je Ottova, Rakovník. O spuštění budeme zákazníky informovat. Další místo k osobnímu odběru je náš sklad v Úžicích. 

4. Jak mohu zaplatit za objednávku?

Akceptujeme platby bankovním převodem, dobírkou, kartou nebo online platebními metodami, jako jsou PayPal či GooglePay, AplePay. Uhradit objednávku můžete i přes Benefit Plus. U takové platby je potřeba zadat volbu a následně v aplikaci Benefit plus zadat objednávku, tu my si stáhneme a zboží uvolníme jako uhrazené.

5. Jak dlouho trvá doručení?

Standardně zboží expedujeme do 1-2 pracovních dní. Doba doručení závisí na zvolené dopravě a místě doručení, obvykle je to 1-3 dny. U zboží, které je na skladu o dodavatele, musíme počkat až dodavatel zboží dodá, následně expedujeme. Většinou se jedná o dobu 4-5 dnů. V případě delší doby Vás kontaktujeme telefonem, abychom s Vámi doručení doladili.

6. Mohu změnit nebo zrušit objednávku?

Ano, pokud je objednávka ještě neodeslaná, máte možnost ji upravit nebo zrušit. Kontaktujte nás co nejdříve na našich kontaktních údaje.

7. Co když mi zboží nevyhovuje nebo je poškozené?

V případě nespokojenosti nebo poškození nás informujte co nejdříve. Zboží lze vrátit nebo vyměnit v souladu s našimi obchodními podmínkami.

8. Jak probíhá reklamační řízení?

Reklamace je možná při nálezu výrobní vady nebo poškození při přepravě. Postup najdete v sekci „Reklamace“ nebo nás kontaktujte s potřebnými údaji.

9. Co když nestihnu objednávku vyzvednout nebo ji dopravní společnost vrátí jako nedoručenou?

Ve chvíli kdy se k nám objednávka vrátí, kontaktujeme Vás abychom Vám ji poslali znova nebo hledali vyhovující řešení. V případě, že je objednávka uhrazena předem, ale nechcete ji znova poslat, vrátíme Vám peníze, po odečtení nákladů na dopravu.

 

Máte-li jakékoli další otázky, použijte náš kontaktní formulář nebo nás telefonicky kontaktujte. Rádi Vám pomůžeme!